Lite allt möjligt

Haj haj!

Inatt sov jag inte bra, inte bra alls. Men tur var att min goding kom in och nannade mig som en liten tre åring som inte kunde somna:) Men det gick faktiskt mycket bättre då.

På jobbet gick det ganska bra, bra samtal idag. Men stressigt som vanligt. Än så länge vet vi inte ett jota om de nalkande uppsägningarna som kommer drabba 1000pers i Sverige på Broadband. Där jag jobbar...
Men ingen idè att börja oroa sig för det. Det får man ta tag i det då. Och det löser sig ju alltid.

Nu ska jag käka lite mat. Blev helt oväntat sugen på snabbmakaroner och falukorv, vilket jag inte ätit sen jag gick i fyran eller nåt. :D



Hela kostcirkeln på tallriken!!

Till efterrätt så ska jag "unna" mig lite choklad.



Eller ja, inte så lite choklad men...

Igår var jag och tittade på innebandy hela dagen typ. Först spelade världens bästa Robin. De vann. Och sedan spelade jerkaperka med sitt postenlag. Det gick väl lite sisådär för dem. Men det är ju inget deadserious direkt så då är det ok:)



Robin längst ned till vänster i bild!

Bjuder på en bild på mamma och Tjejen som fikar.



plus en liten bild på en liten tjej som gillar snö




På Onsdag ska vi till barnmorskan. Ska bli himla intressant att se hur mycket vågen kommer att visa då. Känns som om jag inte gått upp så mycket. Men det har jag ju förstås...suck...Men det är nog bara mage och vatten...HAHA! Not. En hel del lår också :D Men vad gör det om hundra år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jobbigt med de 1000 uppsägnnigar, men får verkligen hoppas att de plockar mest i andra städer men min intuition säger att just du kommer att få stanna kvar om detta nu kommer att ske!!



Annars är det ju väldigt gott med makaroner och falukorv! :)



Uppdatera gärna snart när du orkar! bland går det segt ibland bättre! Kanske nån mer bild på magen, den borde ju växa mer för varje vecka nu? Kraaam från sis



2009-01-22 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0