Julgransskakning

Skönt att ta ner det sista jul-pyntet!
 Men av någon underlig anledning  tyckte inte alla att det var lika underhållande dock...:)



Lugn helg här hemma. Vi har bara slappat, kollat på film och käkat thaimat. Rocknrolla hette filmen som vi såg, lite tokig film, gick i samma anda som Snatch. Rätt cool och rolig alltså. Absolut sevärd om man gillar vrickade filmer!

Idag är det hemmagjord pizza som står på menyn. Det är så gott tycker jag. Annars händer det inte så mycket, ingen långpromenad idag. Det blåser ju så kallt! usch!

Ska ta tag i försäkringskassan-saker nu tänkte jag...Har dragit på det jättelänge, för att det är så himla trist. Men nu måste jag tyvärr...



Wiiii, va roliiiigt!

hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe..ja tjejen såg väl inte så där jätte nöjd ut! ;)

En massa å fixa nu förstår jag...inte långt kvar nu...hihi...längtar såå! kraaam!/sis

2009-01-18 @ 21:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0