Ledig!

Idag är jag hemma och är ledig! Var jag igår med och imorgon med:) Helt underbart!

Har nyss bokat klipptid, det ska också bli underbart. Var ett tag sedan nu,skulle behöva slinga om det också, men det är på tok för dyrt den här månaden tyvärr. Men jag ska nog bara klippa topparna kanske lite i etapper, men jag ska försöka spara ut nu lite grann.  Men det blir väl som det brukar sluta, att jag tröttnar på det och klipper kort i stället...

Idag är Jerker i Västerås på utbildning med jobbet. Så han kommer väl inte förräns i kvällinga. Tråkigt. Men då får jag passa på att gå en sväng på stan.

Nu har jag fått tillbaka matlusten igen, och med det så blir jag sugen på sånt som jag aldrig varit sugen på och aldrig köpt i hela mitt liv typ:)

Det gick bra hos barnmorskan också, hon var jättesnäll, jag hade ju trott efter att ha pratat med henne i telefon att hon skulle vara värsta grinkärringen som har jobbat way to long med det hon gör, men ack så jag bedrog mig. Väldigt trevlig!
Blodtrycket och allting såg bra ut. Så det var ju good to know.

Nyss kollat på ett avsnitt av Oprah, de hade makeovers på schemat idag. Det är något som jag också skulle vilja göra. gud va roligt, få ha på sig fina klänningar!? (jag som aldrig har haft en klänning i hela mitt liv, tycker jag ser ut som jag vet inte vad) och bli sminkad och sånt. Jaja, får nöja mig med att klippa topparna....Vilken förändring, vad vågat! :)

Nej, nu blir det till att diska all disk fårn när mammsen och svärmor var här igår på middag. Jag bjöd på tacopaj som jag tror var mycket uppskattad. kul!

Mamma håller på och tittar på tvättmaskin åt oss också, det skulle vara så himla göttit om vi kunde få en alltså. Hatar och springa ner och tvätta. + att det kostar pengar här hos oss, då kan man ju lika gärna ha en egen.

KRAM!
                                                                     


Kommentarer
Postat av: Anonym

cool...hihi berätta va det är som du äter nu och inte förut??

puuss sis

2008-10-16 @ 17:26:42
Postat av: nettizz

Jag vill också spara ut håret nu, och slinga och färga det... Men jösses det är inte billigt, även om sambons kusin äger en salong. Det blir till att spara här med tänkte jag. Tills jag, liksom du, tröttnar och kapar allt på nytt!

Nu är det bara 5 veckor till UL!!!!!!!!

Ni måste visa bild då!!

2008-10-16 @ 22:58:38
URL: http://nettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0