kul helg...

Nej en kul helg har jag verkligen inte haft, kunde ha gått på både fest och shoppingrunda på stan, sett på en säkert skitbra film...Men nej, jag är så exxtremt jävla trött så jag har gått och lagt mig vid 20.00, och emellan de tiderna vilat ett antal ggr. Fyfan, jag vet inte om jag kan hålla med de som säger att det är så underbart att vara gravid, just nu så sinkar den här lilla bebisen ner mitt liv till 0. Men det blir väl kanske bättre....

Annars då? nej, inte så mycket Jerker är lite krasslig i halsen och hoppas jag inte åker på något sånt. Sitter i skrivande stund och käkar lasagne, som inte blev så god. Eller ja den smakar inte så mycket. har stora problem med det där med kryddningen. Men det gick ned ialla fall.

På tv:n är det Idol, det är inte bra alltså. Ska sluta titta nu.

Imorgon kl 15, ska jag till barnmorskan igen, ska bli intressant och se vad hon har att säga.

Nej, det var väl allt för denna söndagen. Ska försöka uppdatera lite bättre men tråkigt att skriva när man inte har något att skriva om direkt....Hehe oj oj vad bitter jag låter! Det är jag faktiskt inte bara lite sur. :)

       Hoppas ni haft en bra helg!! KRAM!

Kommentarer
Postat av: Nettizz

Vilken vecka är du i nu? Det BLIR faktiskt bättre. Du BLIR faktiskt piggare lite längre in i graviditeten =)

Jag vidhåller iaf att det är såååå underbart att vara gravid...vill oxå litegranna (men säg inget till Calle, hihi)

När ses vi igen då? Jag måste se bulan snart =)

2008-10-14 @ 23:38:54
URL: http://nettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0