bilder...

Här kommer de (helt meningslösa) bilderna som jag utlovat Persika...Nu hoppas jag att du har gjort detsamma!!

Efter all tvätting som vi har gjort idag ska vi slänga ner oss i soffan, och kolla på film. jerker håller på och bränner ut i denna stund. Hej o hå

Idag serverades det kotlett och potatis med
                                                                                                                                      löksky och gurka
 SNYGGA!

 Jerker normal, jag gör en funnyface

 Där i ligger Elliot eller Ellionora :P

 topmodel 1989

 Händer inte så ofta....





 Topmodel 2009

 En bild som satt på ett träd i skogen...märkligt


Titt ut leken funkar än i dag...

Kommentarer
Postat av: nettizz

Men herregud, vilken pli du har på din karl! Håller på med tvätt och grejer! För att inte snacka om vilken ursnygg bild på honom och dig (den med din funnyface). Så lika, men ändå inte på något sätt. Du förstår vad jag menar.

Och vilken härlig liten bula!!!!!

vill oxå ha

Jag hoppas verkligen inte att det är en Ellionora därinne. Elliot funkar.... ;)

Men å andra sidan, det är ju inte jag som skall döpas. Sabina och Samuel kanske stryper mig när de blir större och kan tycka till om sina egna namn. Är det inte så det ska vara? Man SKA ha en viss mån av agg gentemot sina föräldrars val av namn? Oavsett?

2008-10-21 @ 23:51:58
URL: http://nettizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej fina syster..såg en kul grej som du kan ladda ner... http://www.widgetbox.com/widget/baby-ticker

det är en nedräknare..en kul grej bara..puss puss..

2008-10-24 @ 16:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0