Tröttis

Ojoj va trött jag är fast det är nog egentligen ett bakslag för att jag är så himla uttråkad. Sitter på jobbet, det är mörkt och det snöar ute. Det är bara jag och en till som jobbar nu. Lagomt livat. Jag går inte hem förräns 17.15. Fy och usch.

Men snart är det ju helg ialla fall. Kommer iofs inte hända så mycket eftersom löningen skulle varit önskvärt om den kommit för en vecka sen redan.  Men åh va roligt när den kommer på tisdag. Iväg och handla julklappar och en massa fint julpynt. Amaryllis och ljus i massor. MYSPYS! glögg måste ju inhandlas också. Fan, vart är min glöggkoppar nu då? Orka gå upp på vinden och leta efter dom. Blir till att köpa nya. Vilka härliga I-lands problem jag har.

Jag, Andreas och Mikael hade ju tänkt överaska mamma på sin 60(!) års dag med diverse överaskningar. Men nu när jag pratade med henne så har hon tydligen bokat resa till Tanzania och zanzibar. Fy va dåligt. Hon skulle ju egentligen till Kenya men eftersom det råder fett med krig där så skippade hon det...

Ja, så kan det va. En annan har tur om man kommer till Alsters julmarknad nästa vecka, man får vara nöjd med det lilla. Skulle vara mysigt att försöka komma iväg till Liseberg julmarknad också.

Nej, nu ska jag gå på rast och dricka cacaocreme. Är sugen på en stor stark men det blir det ju inge med. Huuuuhha.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Nettizz

Ja, jag såg dem filmen... gym-nörds-pitt. Usch, vad besviken jag blev. Sedan såg jag Pitten själv kommentera denna karaktär på en presskonferens. Tydligen skulle rollen vara specialskriven åt honom.... Hmph? Pittis är ju ingen nöööörd ju....

2008-11-24 @ 20:24:46
URL: http://nettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0