tjoho

Veckan som gått har varit dryg. Men vi var på ultraljudet i Tisdags och det var det mest fantastiska jag gjort, helt otroligt. Han/hon/det var väldigt livlig där inne. Allt såg jättebra ut och allt verkade funka så som det ska. Vi fick med en sån fin liten bild av miraklet.

Annars så har det verkligen inte hänt så mycket, vardagen går vidare. Har shoppat nästan alla julklapparna, vilket känns väldigt befriande och inte stressigt som det brukar vara runt jul. Jag har även pyntat klart inför första advent imorgon. Inte så mycket men lagomt mysigt. Inte för att man kan säga att det är särskilt juligt och vintrigt ute med 5+ grader och regn.  Jerker håller i denna stund på att måla en bänk som han byggt åt mig eftersom jag måste sitta ned snart när jag ska ta på mig skorna, visst jag kan ju såklart utan bänken, men det är väldigt jobbigt blir ju andfådd av minsta lilla. Så det blir kanon det.

Imorgon blir det att åka och fira mormor som fyller år, annars blir det mest slapparsöndag imorgon. Men det är ju inga fel.

Köpte by the way en sjukt snygg stickad tunika idag när jag var på stan med Veronica. Riktigt nöjd blev jag med den. Guu så bra! Nej, nu snart ska vi nog titta på nya bond filmen så bye bye!












Kommentarer
Postat av: Nettizz

Det var värst vilken händig karl du har då :)

Annars finns ju IKEA, funkar det med, hihi.

Jag har faktiskt tänkt på er, att det var nu/nyss ni skulle på UL. Vad skönt att allt såg bra ut därinne! Fick ni något nytt bf?

Du är säkert jtätetjock när jag ser dig nästa gång, tihi =) Kram

2008-11-30 @ 22:07:44
URL: http://nettizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va mysigt och julfint du har pyntat!! Har precis pyntat färdigt åxå :) jag får ta och lägga ut lite bilder snart var ett tag sen jag bloggade...



Du kan väl lägga ut nya bilder på magen så man får hänga med lite! :) Måste ju ha växt sen sist.. :) Myspys..



Stor kram så länge!

2008-12-03 @ 00:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0