Kalas


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh..det var ju så mysigt och gott med all mat!! Kramis/syster - världens bästa hihi..

2008-05-27 @ 22:08:46
Postat av: Anonym

åhh..det var ju så mysigt och gott med all mat!! Kramis/syster - världens bästa hihi..Ps. Rickard tackar och bugar :)

2008-05-27 @ 22:10:11
Postat av: liljesson

Tack!! Du har helt rätt. Dikter ska tolkas och alla tolkar de på olika sätt. Vissa har ju en speciell mening för mig men en del inte. Förresten.. din text är svart.. går inte att se vad du skriver på bloggen... ?? Kram

2008-05-28 @ 23:07:57
URL: http://liljesson.blogg.se/
Postat av: liljesson

Japp det är svart... verkar som du har svart bakgrund typ... får leta mig fram till var jag ska klicka för att kommentera.. Men om jag markerar så syns texten för då blir det ju annan färg.. ser det inte konstigt ut för nån annan?? Bara mig?? Konstigt!! kram

2008-05-29 @ 17:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0