Ingen vila, ingen tid till...

Att shoppa... Jag skulle så gärna åka till stan, och shoppa allt som jag behöver, vilket är en hel del i inredningsväg ialla fall, Aldrig blir man nöjd.

Har ju varit i Norrköping på jobbmässa, skitkul var det, men väldigt utmattande. Det märktes inte minst igår då jag sov till 12:30! :)

En glad nyhet fick jag idag av min sambo som ringde och berättade att matsalsbordet och stolarna hade kommit
*tjohoooo* Det ska bli så roligt att se hur det blir. Lägger väl inte lite bilder på det antar jag,:)

Nu ska jag bara gå till Coop, köpa ngt ätbart att värma, orkar inte laga någon mat. Paj kanske? Det funkar ju alltid. Sen blír det till att jobba...Men imorgon ska jag ju faktiskt vara ledig (kom jag på nu) då blir det nog La Stada för hela slanten, bokstavligt talat :)

Ciao!
image193

I brist på annat så kommer här en bild på min lilla bebis...Eller ja hon är inte så liten längre, hon fyller ju faktiskt sju år till sommaren...Så hon är i sina bästa år kan man säga:)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad roligt med ny matgrupp, den måste du visa sen :) Söt "bäbbe" hihi!

2008-03-11 @ 14:58:09
URL: http://syssla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0