Ont i magen...

Aj aj aj...Men inte av den anledning som ni kanske tror....Jag har bara ätit på tok för mycket choklad och chips. Det står mig upp till halsen nu...Haha, usch! Såg nyss på en riktigt cool film, "Eagle Eye". Rekommenderas.

Men på tal om magen ialla fall, så har bebben börjat föra ett jädrans liv där inne nu. Sparkar och har sig hela tiden. Mest  när jag ligger i sängen och tex vänder på mig så vänder h*n också på sig:) Jättekul, känns som små bubblor nästan. Svårt att förklara. Jag har försökt att hinna med att säga till Jerker när den håller på som mest men h*n är snabb i vändningarna så Jerker har inte hunnit med än, men man hinner nog tröttna på detta också. Jerker är hos Calle, och jag är hemma själv med Tjejen förstås. Idag har vi ätit pankisar, uhh va gott det är. Jerker insisterade på att pröva att ha på lönnsirap. Jag tyckte det luktade sprit och att det inte alls passade sig men min käre sambo åt så det stod härliga till.
 Nu ska jag ta och väcka Tjejen som snarkar som bäst just nu, tänkte ta en sväng ut i vimlet, nåja runt hörnet ialla fall.



Så här "ska" h*n tydligen se ut nu :) hår och naglar har bebisen också börjat fått. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Nettizz

Åhh, jag minns hur underbart det var när sparkarna började kännas mer och mer... Tyvärr hinner ju pappan oftast inte med att känna i början, men det kommer =) Och det är precis lika härligt då med =) Vi såg förresten oxå Eagle Eye, riktigt bra film.

Krams!

2008-12-21 @ 19:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0