Lugn dag

I morse när jag vaknade så kände jag bara, Nej...Idag pallar jag inte att gå till jobbet. Sovit som en kratta och mådde allmänt dåligt. Sagt & gjort så blev jag hemma. Men när jag väl bestämt mig för det så blidde jag ju såklart jättepigg och kunde inte somna om...Är väl väldigt psykologiskt, när man vet att man "får" och kan ligga kvar i sängen o sussa så är man ju helt plötsligt inte trött. Jaja, var ute med Tjejen en sväng och titta sen på nyhetsmorgon.Lagomt intressant. Men sen vid halvtio gick jag faktiskt och la mig igen och vaknade inte förräns halvtolv igen.Skönt! Ja, det var väl kul att läsa om!? Not...

Sitter i skrivande stund och käkar fruktsallad, fick cravings på frukt! Det är bra, eller så är det att jag inte fått i mig tillräckligt med mina c-vtimaniner och allt vad det är :)

Vet egentligen inte vad jag ska skriva....Att det ska bli roligt att det nalkas jul kanske. För det ska bli skönt, mest för ledighetens skull då. Men lite prinskôrver och potäter går ju också alltid ned. Har inte riktigt handlat klart mina julklappar än, men det är bara presentkort jag skall köpa så det är ju bara gå in o betala så att säga. Jerker slog in min julklapp förut. väldigt omsorgsfullt. Han är så söt. Det gick inte så bra för honom när han skulle försöka sig på att göra en rosett och grejer så han fick lite assistans.:) Ska bli spännande och se vad det är för ngt, har inte den blekaste aning. Ovanligt då jag brukar ha full koll. Men i år har jag inte önskat mig något specifikt så han har handlat helt på eget bevåg. Egentligen så sa vi att i år, Nej då skippar vi det här med julklappar till varandra. Vi köper eller lägger undan pengar till den kommande bebben. Men nej, vi har köpt som galningar. Hehe, men det är ganska kul. Jag kände väl rent spontant att är det nåt år vi ska köpa till varandra så är det i år. Kommande år så kommer vi ju ha ett barn som kommer suga ur oss alla våra små slantar och äta oss ur huset. Så att i denna jul prioriterar vi oss detta. :)

Imorgon Fredag är jag ledig! tjohooo, ska bli skönt med långhelg! Ska inte göra något speciellt, bara ta det lugnt.
Sen jobbar man ju bara mån-tis sen är det ledigt igen. Min chef ringde by the way hem till mig förut, första tankarna var ju, Oh shit, nu har det hänt något, hon brukar ju aldrig ringa hem direkt. Men hon var glad som en lärka, frågade hur det var med mig och om jag ville vara kvar på telia. Såklart, sa jag! Så nu har jag fast anställlning, eller tillsvidare heter det väl kanske idag. Känns hur som helst hur jävla gött som helst!

Jerker är och jobbar natt, tomt utan honom. Även om jag borde vara van att han är borta så tycker jag ändå att det är lite tråkigt, även om vi kanske inte "umgås" hela tiden när han är hemma så är det ändå vetskapen om att han just är hemma. Men men, nu ska jag gå och titta på tv sen ska jag nog lägga mig tidigt idag.

Kram!

                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Jerka

Snuttan då, bra att du äter dina vitaminer. :) Rosetter är för tjejer punkt slut, dumma tjocka band som skall knytas. Fast iofs, det blir ju ganska fint med rosett. :D Puss!

2008-12-19 @ 16:07:05
Postat av: Nettizz

Gratulerar till tillsvidareanställningen!! Har ni fortfarande anställningsstopp? ;) Kram och God JUl!!

2008-12-19 @ 23:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0