Julen 2008

Hej!

Julafton blev mycket trevlig. God mat, men i sedvanlig ordning åt jag alldeles för mycket. Först var vi med mormor till Morfars grav och tände ljus, sen åkte vi till Andreas och var där till 15 ungefär. Ungarna satt bänkade framför kalle anka redan, men i år såg jag faktiskt ingenting på Tv:n. Fick ställa mig i köket i stället. Men det gjorde inte så mycket, hur kul är det med kalle anka egentligen? Men det bästa är nog ialla fall Piff och puff med pluto i slutet som ska försöka klä granen! Stackars Pluto.

Jag och Jerker öppnade våra klappar redan på morgonen, kunde inte hålla oss ju! jag fick jättefina klappisar. Och Jerker blev nog också nöjd med sin parfym och mp3-spelare! Jaaa, finns väl egentligen inte så mycket att säga om julafton, det är ju som det alltid brukar vara. Man vet liksom vad som händer timma för timma:) Men det var så mysigt så! Mikael fick metallica-biljetter av Cina, det blev jag ganska avis på förstås! :)
På juldagen for vi till svärmor, där det vankades mera mat och klappar. trevligt. Andra halvan av släkten var ju i gbg, så dem får jag träffa nästa helg när jag ska dit. Blir nog också trevligt!

Men nu sitter jag här och är sjuk. Jerker smittade mig med sin förkylning. Snor överallt! fan, så trist! Jag har dock sysselsatt mig med Jane Austen boxen som jag fick. 5 tim 27 min med stolthet & fördom slår aldrig fel!

Jag lägger in lite bilder på julafton. Svårt att ta kort på ungar som inte sitter still i mer än 5 sek och papper och snöre som flyger som värsta tornados men men en del bilder fick jag allt.



Mikael, Cina och Andreas. I Väntan på mat.



Julia, Emil & Tobias delar ut klapparna.



Julia



Jerker...



Julia & Jerker slåss.



Nyss kopplat in hennes nya stereo. Nu ska det dansas!



Flickrummet



Såklart måste nya klapparna testas!



Julklapps berget blir bara högre och högre



Hugg in!



No comment



Inte dåligt att jag fick med dem på bild överhuvudtaget



Fasters älskling och storebror



Alla får hjälpa till med Robins klapp, som var lite svårfunnen om man säger så :)



Robin äter. Mest rödbetssallad



Magen växer ganska mycket nu



Tjejen var fiffig och flydde upp i sängen undan barn och andra störande varelser.



En del av de julklapparna som jag fick. Fick pengar till barnvagn också:)



Söta vi!


Nu ser vi fram emot nyår och att det nya året kommer bli minst lika bra!



Kommentarer
Postat av: Nettizz

Vilken fiiiiin mage =)=)=)

2008-12-27 @ 08:41:33
URL: http://nettizz.blogg.se/
Postat av: Nettizz

Men gumman! Du är bara vid vecka 20 ungefär? Din mage kommer vara dubbelt så stor om 15 veckor =)

Det kommer vara tungt, bökigt, otympligt, svettigt, obekvämt att sova, obekvämt att stå, obekvämt att gå, obekvämt att finnas till. Men du kommer ha en UNDERBAR liten bebis snart snart och då är allt glömt =) Vi är alla jullediga här. Men jag jobbar till veckan, mån-tis, tors och fredag. Är ni helt lediga?

2008-12-27 @ 21:56:17
URL: http://nettizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja helt underbart fin mage! Bebisen längtar vi alla efter!! Puusss

2008-12-29 @ 20:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0