Jul-godis

Nu är jag helt slut kan jag säga, precis följt Sandra till bussen. Vi har bakat christmas cupcakes a la Leila Lindholm.
Fruktansvärt goda! med philadelphiaost och smält vitchoklad som frosting och nonstop som garnering!






Vi gjorde även nougatkulor. Jag gillar dem inte men jag ska ge bort dem. Det nougat inrullat i mandelmassa, sedan smält choklad över. Lätta och roliga att göra.



Vem har sagt att vi inte har diskmaskin...Nåja, hon gör ialla fall förarbetet väldigt bra!

Nu ska jag slå ner mig i sôffa och kolla på "Roomservice" som jag iofs inte tycker är så bra längre, tar ju bara in en massa galna inredare som bara MÅSTE göra någonting annorlunda (fult!?) bara för att ingen annan gjort det förut, vara nyskapande osv. Men anledningen till varför ingen gjort det är för att det inte blir bra, och att man inte vill ha det hemma hos sig. Men men. bara min personliga åsikt. I "nytt läge" däremot har de skitduktiga inredare, som inte kör på det vanliga svensson inredningen men ändå gör grymt snyggt. Hänger inte upp stora lakan i taket som lampor, och målar grönt på väggar och golv osv. Nog om detta, nu ska jag titta på skiten ialla fall...:)

Hejpåre 

Kommentarer
Postat av: Jerka

Ja det var grejer det där... Speciellt frostingen som var på muffinsarnaaaa. Gör goe! Puss!

2008-12-14 @ 16:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0