Gott nytt år!

Får man väl man ändå ta och säga dagen till ära. Året har gått fort, hänt mycket skoj inget jättejobbigt har hänt utan det har flutit på ganska bra tycker jag. Blir ingen årsredovisning här inte utan hoppas bara att det nya året blir minst lika bra.

Ikväll blir det verkligen lugna gatan hos Fallgren/Strandberg, vi kommer att laga ihop något riktigt gott och dricka gott (cider, köpt på ica....) och sen så kommer vi nog bara att spela något spel och njuta av varandras sällskap. hehe, det lät att det! Vi kommer nog att tokköra wii:=)

Jag tittade in hos Vera igår en sväng, och då fick bebisen en julklapp. En Maxbok. De hade jag nog allihopa när jag var liten. Så himla simpla men genialiskt bra! Så det var gulligt!

Annars så var vi på Maxi igår, jag och mamma efter jobbet. Knökat med folk och de var som vildar vid köttdisken. Jag hatar när de ska ha med sina jävla vagnar precis intill hyllkanten så ingen annan tar sig fram. Åhh vad irriterande. Kan de inte istället ställa den en meter ifrån dem!? Jag tror inte att det är någon som snor en kundvagn full med obetalda varor direkt? Men jag fick min fläskfilè till slut ialla fall. Med nöd och näppe. Köpte även en hallmatta med stjärnor på, lite ugly men den ligger ialla fall still. Dessutom fick jag den för 99kr. Skulle ha kostat 249  men kille i kassan slog in den för 99, och då säger man väl ingenting? Eller? Neeeeej, det gör man bara inte. Kanske bara jag som är så oärlig?

Snart ska vi åka och få i oss lite krubb. Blir thaimat idag tror jag. Jerker vill dock att vi ska testa ett nytt ställe som heter "sasha", mm bara det namnet får mig att kräkas. Det är tydligen något libanesiskt tjafs. Men jag ska inte vara fördomsfull idag så vi kanske, kanske testar där då. Jag är inte den som är den.

Längtar efter att få åka till götelabörg på fredag också. Det ska bli så roligt!

Usch, nu känner jag att jag bara fumlar med mina meningar så jag tror jag sätter punkt där för idag. Avslutar med lite bilder.



Tjejen ligger under mitt täcke och myser idag!



Boken!



Ska hon bli lärare så ska hon.



Så bra!



Var ju bara tvungen att ta kort på det fina stads-landskapet med den fina vattentornet i bakgrunden. Där frosten ligger vit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp! Fiiinfiina bilder och mysigt lät det med. Tack för senast ska försöka komma upp till Karlstad snart!



Har ny blogg: http://frokenjessica.blogspot.com/

2009-01-13 @ 00:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0