Dagens shopping

Var på la stada idag med Sandra på jobbet. Mycket trevligt, som vanligt så åt vi scones o te på melkers. Uhh va götte det är!

Köpte mig ett par mammajeans på h&m, helt ok, var verkligen tvungen att ha ett par,har typ bara två par byxor som jag använder nu...trist. En mycket stor röd väska fick följa med hem också, kunde inte motstå den. Var o suktade på den flera ggr innan jag äntligen slog till! Kände att det var jävligt onödigt köp, men what the fuck!? Vad gör om 100 år när man är en geopard på afrikas savann!? :P
Amaryllis fick en fin plats i vardagsrummet, och ny ljusstake i köket blev mysigt!

Har äntligen fått tummen ur röva & satt upp en papyrustavla från Egypten, som legat & skräpat på golvet i snart ett år nu...

Imorgon blir det stora bakar-dagen hemma hos mig. Jag, Sandra och Cissi, ska göra en massa jul-gott! Mumma!



Nya röda väskan, gör sig inte riktigt rättvist i blixtljuset, den e mycke snyggare i verkligheten:)



Ljusstaken från ClasOhlsson funkar ju, billig dessutom.



Tavlan på plats!



Så dålig bildkvalitè, vi har ju en svinbra kamera, men det är jag som är så dyngdålig på att ta kort. Fast det blir väl en systemkamera snart...Har Jerker bestämt...Mig gör det inget...bara jag slipper betala något:P Amaryllisen ialla fall...




Översiktsbild, med väskan o allt...:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fiiint!!! Väskan är görsnygg!! Mysigt med julbak med kompisar och fika på stan :) Hihi..KRaaam

2008-12-09 @ 20:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0