Länge sedan sist...

Här har jag inte uppdaterat så hårt (inget) under sommaren, men nu ska det bli ändring på det. Känner att jag har kommit in i jobbet nu och är inte fullt så slut i huvudet när jag kommer hem, och kan faktiskt vara inne på datorn och internet i mer än 5 min innan jag fått nog då jag sitter framför burken hela dagen annars.
 Just nu har jag inte så mycket tid över att skriva så Tjejen måste ut, tänkte ta en långpromenix faktiskt.

Men här kommer ialla fall några bilder på vår nya sänggavel som Jerker snickrade ihop härom kvällen, det blev riktigt mysigt och fint! Det e bra och ha en händig man ibland!

Kommentarer
Postat av: Petra

WOW vad snyggt det blev.

Vilken snygg sänggavel.

Kan ni göra en till oss. den snyggaste sänggavel jag sett på länge.



kram

2008-08-18 @ 22:21:26
URL: http://godisfrun.blogg.se/
Postat av: Nettizz

Men guuuud vad snyggt!!!!

Hans egna design eller? Fins det beställningsmöjligheter? Samuel kommer behöva något lite senare... och kanske Sabina med ;)

Ge snickaren en klapp på axeln för ett bra utfört arbete! SNYGGT JOBBAT!



Kommer ni på kräftisen på lördag förresten?

2008-08-19 @ 10:20:40
URL: http://nettizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fint systeryster & Jerker!!! Vilket lyft...bra jobbat!! :) Kramar i massor.../syster J

2008-08-22 @ 00:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0