Full rulle

Och så var den helgen till ända....Konstigt hur tiden bara kan svischa förbi på helgen. Mycket märkligt. Känns som om jag bara har tvättat i helgen, oerhört mycket tvätt hade vi...usch! Men i helgen så har vi tagit det ganska lugnt inga värre utsvävningar, vi var på Bergvik en sväng och köpte lite livsnödiga prylar!(?)  Såg också en väldigt bra och cool film igår. "Felon". fängelsefilm med några hårda killar, bla Val Kilmer...Men den var väldigt sevärd!

Idag ska det byggas igen, eller ja ialla fall inhandlas material för att kunna bygga en hallbänk. Jag har länge saknat något i hallen att sitta på när man tar på sig skorna, för det börjar bli väldigt långt ner till fötterna nu:)  Det ska vara lite bra förvaring under den också. Så snart ska jag gå & väcka min käre sambo så vi kan bege oss mot IKEA för att se om de har några bra korgar som man kan lägga vantar och sånt i. Ska även köpa tyg till sittdynan. Det är kul att göra egna saker som ingen annan har.

Nej, nu har jag inte tid med det här längre. Men jag lägger upp bilder på lite av det vi shoppade ialla fall:)


Kommentarer
Postat av: nettizz

Aha, ett filmtips! Det ska vi ta tillvara på.

När kommer du hit då? Så vi får snacka skräp?

sitter och väntar heeela dagarna

2008-08-31 @ 20:46:27
URL: http://nettizz.blogg.se/
Postat av: Nettizz

Nej, jag tycker faktiskt inte att Luke Perry känns dammig. Möjligtvis att han liksom inte är så glödande Hot som han har varit, men va fan, är man över 40 bast så kan man väl inte räkna med att vara helt fläckfri? Lite ringrostig måste man väl få vara? Fast iofs.... Brad:an är väl över 40 och inte finns där mycket att gnälla på?

2008-09-19 @ 16:14:35
URL: http://nettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0