Usch & blä för tass-salva!

image16image17
Här är Tjejen i sitt mest sura och kritiska läge:) Hon bara gick & ställde sig här ibland kuddarna och stirrade in i väggen...Inte kontaktbar med vare sig godis eller favoritbollen...Stackare...


Dumma mamma, dumma mamma, dumma mamma! Det var nog de tankarna som for igenom Tjejens huvud idag när jag tog på tass-salva på hennes trampdynor, för att de inte ska få sprickor o göra ont! Men Tjejen blev verkligen skitsur, pga av den lukt som salvan förde med sig..:) Hon bara stirrade på Jerker och mig...O hon sände ut signaler som: Vad har ni gjort med mig!? Fixa det här nu, jag står inte ut, vet ni inte att jag har 30 ggr bättre luktsinne än ni, eller!!?? :)

Så jag gick ut med henne på gräsmattan där snurrade hon runt och gjorde sitt bästa för att lukten skulle gå bort...Hon har verkligen en annorlunda personlighet! men så go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0