Fullt upp

veckan och helgen hade jag fullt upp med både barnpassning, och hundpassning + kräftskiva på det. :)
Så jag har inte sådär jättemycket spännande att berätta. Efter två dagar med Julia, så var jag helt Slut! Det tar verkligen på krafterna, men det är också väldigt skoj. Men jag ska nog inte ha fler än två små kottar ialla fall.:)
Rottisen Kärstin, är 9 månader och könsmogen + väldigt envis, Good mix! hihi,,jag och Jerker är ju inte riktigt vana detta beast som kräver väldigt mycket uppmärksamhet, så vi var helt slut efter dagens slut.:)
Vi hann ju faktiskt med något "vettigt" också. Var ju och målade pappas balkong, det blev jättefint. Efteråt så åt vi gräddstuvade potatisar med köttbullar och kladdkaka till efterätt *mumma*

image35
image36
image37


image38
image39
image40
 
På lördag var vi på kräftskiva hos Magnus & Linda, Jättetrevligt med kräftor & paj, spelade Wii tills ögonen blödde.
Jag höll mig i fin form, men Jerker blev lite överförfriskad, men han blir bara go & glà så det gör inte så mycket ju:)
På söndagen var det en riktig rötdag...Inte många knop den dagen.

Intressant läsning va!?
Måste börja träna snart också...Jerker har ju börjat på sitt nya jobb, och kommer att bli så fit, jag känner pressen komma smygande:)
image41

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0