FilmSöndag

Skickade iväg min älskade till en kompis, hämtade cocacola, choklad och en stor filt, drog ner persiennerna , la mig till rätta i en otroligt bekväm position i soffan och tryckte på "play movie" :) Det var min söndag alldeles för mig själv. Ganska lyxigt tyckte jag. små ting förgyller ibland. Filmen jag såg var "becoming Jane" som handlar om författaren Jane Austen i sin ungdom, och sin ganska tragiskt olyckliga kärlek till Tom Lefroy (som är riktigt snygg).
  Anne Hathaway som spelar Jane Austen, är bra men inte så bra som jag hade förväntat mig. Filmen var riktigt bra, men något seg. Men jag bara älskar ju kostymfilmer, så den får en 4 av 5 möjliga. Mycket sevärd! Men ingen film slår ju Jane Austens "Stolthet och fördom"...

image46




Såg även den svenska filmen "Nina Frisk" om vilken jag bara kan säga,skitfilm...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0