ditten & datten

Hade inget bättre för mig så jag tog min vän kamera och fotade lite i mitt ruttna hem som jag har försökt göra det bästa utav situationen så att säga....Har tjatat oss till en nys spis, och kyl/frys....Jag menar de andra var ju "bara" från 1981..................

image55


image56

image57

Vårat Sovrum.




Jag & Tjejen hos pappa för någon vecka sedan, då jag sov över för jag blev utslängd av min käre sambo...(han skulle ha wii-kväll=Öl, och jobbiga killar...) :)

image58

image59
Tjejen o Minea kommer faktiskt väldigt väl överens, det är nästan att de tycker om varandra på rikitgt.<!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallojs!
Skitfin hylla med fina saker på!! :) Myspys alltså...
Tjejen och Minea är bara fööör söööta!!
Självklart ställer jag upp med mitt proffstycke..haha närå det är inget jag jätte bra på...jag behöver eran hjälp rättare sagt!!
KRaam

2007-10-22 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0