Jobbigt att bo på landet...

image150
image151image152

Efter en helg hos morfar, med en timmes promenader och julgrans letande i skogen,  kommer hon hem och det första hon gör är att hoppa upp i sängen och stannar
sedan där resten av dagen och kvällen :) hon går bara upp för lite mat och för att kasta en blick på mig när jag gjorde mina goda smörkolor, i hopp om att jag kanske har något till henne...Det hade jag inte...Ja, då hoppade hon upp i sängen igen och intog sovläge.  Men imorgon har hon nog laddat batterierna igen så då är allt som vanligt och hon är full av energi...

Imorgon bitti, närmare bestämt 07:30 kommer pappa o hämtar julklappar till Helena o Co. Sedan ska jag nog en sväng på la stada. Kolla på de sista klapparna. Imorgon blir det jobb också. Kommer antagligen bli en HELLNIGHT då det är rätt möe o göra så här innan jul.

Jag har redan börjat packa inför den Grusse flytten...ska bli så kuligt!! :) *Wii*
Roligt att jag och Veronica kommer att bli grannar också...Samma gata tillochmed...festligt!

Nej, nu ska jag gå o se på ett gammalt avsnitt av sex and the city...Det är aldrig fel.
GodnattGodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0