ensam hemma

Ikväll/natt är jag ensam hemma, Jerkaperka jobbar natt...Å det är sååå tråkigt...

Idag har vi varit på Mariebergsskogens-julmarknad med Mikael & Cina det var mysigt, fast lite beige utan snön. Men vi köpt en varsin grillad med bröd, och gick hem med en påse med påläggs-korv haha...:)
Ja, det är inga fel.

Nu har vi äntligen fått ny spis/kyl/frys också, det var himla fräscht och faktiskt ganska snygga!

Nu hoppas vi ju bara på att vi får ta över denna lägenhet på Herrhagen som är så fiiiin...Tråkigt att KBAB måste vara så himla sega...

Snart är det inte långt kvar till Julafton, och jag har inte hunnit med att köpa en enda klapp...Hmm...kanske måste ta tag i det...Jag vet två klappar, Till Jerker och pappsen. 

Jag kanske vill gå en inredningskurs/utbildning (25 veckor lång) som är på distans...Skulle vara himla skoj. Får se, skulle vilja jobba med inredning i något slag faktiskt, men vem vill inte det...:)

Nej, nu blir det lite Hugh Grant och "Love actually" som jag förvisso har sett fyra ggr, men den är rätt så bra!


                                                    image137




Kommentarer
Postat av: Jerka

Vad får jag för klapp då? :D Puss & kram!

2007-12-09 @ 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0