Dr.Oetker

Idag har jag bakat superduper goa cookies....Bra recept på Dr.Oetker ,(ni vet dom som gör äckliga fryspizzor, men som även har bra och roliga ingredienser till bakverk osv.)

Snart ska jag iväg o jobba, suger verkligen Pung! men, man har ju räkningar att betala...:)

Funderar någon på mitt val av domännamn, så är det för att allt jag ville ha, var ju upptaget, of course jag är ju lite sent ute med att starta blogg, men hur som helst namnet kommer ifrån min lilla älskling (Jerker) som har för vana att kalla mig det..*söt*

Ha en bra dag!!image2

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hopp..kul att du äntligen har skaffat en blogg...mycket bra att ha när vi bor 25 mil ifrån varann.
Puss å kram!

2007-08-22 @ 15:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0