not so händelserik dag.

Dagen på jobbet börjar strålande med frulle och kaffe, men när jag suttit vid datorn i cirka en halvtimma, så hakar min callguide upp sig, så det inte går att göra eller trycka på någonting, jätteroligt när jag har en kund som jag måste koppla vidare. Jag fick helt enkelt be kunden lägga på och ringa upp igen, det var lite halvpinsamt och behöva berätta det...Men han tog det som tur var rätt så bra...Men ändå, vårat talsvar är det ju inte så många som gillar att gå igenom...Undrar varför!? jaja, hur som helst, tekniker fick kallas dit och jag fick en timmas extra rast...

Idag har Sandra och jag varit på stan, åkte direkt efter jobbet. Vi hade tänkt att shoppa som maniacs, men vi satte oss först på Waynes för en snabb fika...Skulle vi inte ha gjort, blev kvar där över en timma och sen var det bara en halvtimma kvar innan stängning, så vi beslöt oss för att vi kanske ska ta shoppingen en annnan dag. Vi var bara inne på Panduro där Sandra shoppade upp halva affären typ. Tyckte jag ialla fall, som inte är någon inbiten och besatt scrapbooking-fantast...:)

Väl hemma, så är jag döhungrig, vad ska jag äta? Potatisgratäng och kyckling funkar finfint, så det blev det...Intressant va?? Jaja, så går det när man har så mycket annat för sig på dagarna.
Cyklade hem från stan och trodde att jag skulle dö, helt seriöst Jag blir ju så fort andfådd så det känns som om jag har kondition som en 80 årig tant med rullator...Men till mitt försvar har jag hört att det har med att hjärtat slår dubbelt så fort när man är gravid, och det lät bra så  den förklaringen håller jag mig till....

Idag kommer mammsen hem från china också, ska bli kul att se henne men framförallt kolla på allt hon har shoppat, det var en del tydligen. Till mig har hon köpt en rosa Peak-jacka. :)

Jag har lyssnat på Marie Fredrikssons "där du andas" som hon skrev till Arn-filmen. Först tyckte jag att den var så himla deprimerande och tråkig...Men nu har jag verkligen fastnat för den, helt otroligt vacker text. Lyssna på den om ni inte redan gjort det..Kanon-låt! http://www.youtube.com/watch?v=eG-oeVVqPBg

Nej, nu ska jag gå ut med Tjejen i ösregnet, det ser jag fram emot...





hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe..ja åttioåringen näråå..det är ju så det blir jue...nice med jacka, köpte hon nån till mig med?

Puuuusss!/sis

2008-09-30 @ 21:07:23
Postat av: Nettizz

Svårt att köpa till 1-åringar? hehe, då ska du se hur det blir när de närmar sig typ 7-8-9... Speciellt pojkar. Vad köper man då? Leker de fortfarande med "gubbar" i den åldern? Eller är det töntigt då? Vill de ha kläder eller är det tråkigt? En mobiltelefon? Dator? Jag har två syskonbarn (pojkar) på 7 resp. 8 år och det är en mardröm vid deras födelsedagar numera...Dyrare och dyrare blir det dessutom... Allt bra med bebismagen?

2008-10-09 @ 08:40:57
URL: http://nettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0