Ännu en Måndag..

Så var också denna Måndag till ända. Härligt för jag hatar Måndagar. Nu är det bara skoj-dagar kvar(hmm, försöker vara något sånär positiv)

Idag har jag varit helt själv hemma, Jerker började jobba när jag slutade. Så jag har handlat lite mat, och gjort lite käk. Har även diskat. Lite...Man ska inte överanstränga sig...

Nu sitter jag här vid datorn och har precis plingat iväg mina räkningar. Det var kul att vara rik ialla fall några dagar :)

Den 25/11 är det dags för ultraljudet, längtar redan, Ska bli väldigt intressant. Jerker är också väldigt spänd tror jag.

I helgen var jag och Jerker på hockey Färjestad-Rögle 2-3, dålig match, men roligt att gå med min snygging. Också gjorde det ju inte så mycket att de förlorade med tanke på att vi fick biljetterna av pappsen.

Hjälpte även en kompis att flytta, Jerker var också med, jag trodde verkligen inte att det skulle ta så lång tid. Hatar när folk fortfarande står och packar för fullt när man  kommer och är redo att snabbt och smidigt bara bära ut skiten...Hur svårt kan det egentligen vara att ha packat klart!!?? Man vet väl i de allra flesta fall, typ tre månader innan datumet då man ska flytta ut...Jajaja...nog klagat på det.

Idag berättade jag för min chef Maria, att jag är gravid. Var lite orolig först för hon kan vara lite skum och grinig, man vet liksom inte vart man har henne alla gånger. Men hon blev hur glad som helst!! Känns bra.

Nej, nu tror jag att jag ska ta mig lite glass, det är jag allt värd :P

Avslutar med lite bilder, för det går Jessica tydligen igång på...Moahahaha



Mitt skrivbord. Alla kort är tagna med mobilkameran, därav den usla bildkvalitèn.



Min gamla utsikt, nu har jag sjöutsikt :)





Me in action



Jag och Jerka häromdagen



Finfin bild. som jag fått av Jessica...hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha...va roligt med bilden, där hade du allt piffat till dig liite!!



Va kul med ultraljudet gumman även jag är spänd hihi blir väl så när man är systrar man är liksom med på ett speciellt sätt det är ju trots allt mitt syskonbarn du går runt och bär på hehehe..hihi..tänk att man ska få bli moster igen!! Ja ja..ska inte bli för sprallig men jag tror nog om det hade varit omvänd situation så hade du nog med blivit sprallig :)



Stoor kram så länge..kul att se hur du jobbar, fast varför fick vi inte se den fiina sjöutsikten? Hmm..



Till sist.."don´t act like a muppet, be a muppet"

2008-10-27 @ 19:03:41
Postat av: Anonym

Ps. Kan du inte byta till en ljus enfärgad bakgrund jag ser fan aldrig nått måste hela tiden markera texten. Din hemsida fungerar inte helt korrekt i firefox och nu när vi bara har mac så har vi inget internet explorer....utan bara firefox, OK!? Så nu är det bara att byta... :)

2008-10-28 @ 13:51:45
Postat av: nettizz

Heeeeej!!!

Jag går faktiskt oxå igång på meniingslösa bilder! Det är ju hur roligt som helst att kika på! Vad roligt att se hur du har det på jobbet! Jag skulle kanske kunna lägga ut bilder ifrån mitt jobb, om jag hade haft något. Eller ifrån det där jag vickar... Men jag vet inte om min brukare skulle uppskatta att jag basunerar ut hennes hem på min blogg...?

Ha det gött!!!

2008-10-28 @ 21:19:02
URL: http://nettizz.blogg.se/
Postat av: Nettizz

4 kg??? Jag gick upp 18 kg var, med mina båda barn. 18 kg!!!!!! Sedan fick jag två kg kvar efter Sabina, som hängde med in i Samuels graviditet. Nu har jag kvar desa två, plus tre till :-(

Alltså ligger jag nu på +5 ifrån när jag blev på smällen första gången. Så nej, Fia, JAG är ingen förebild överhuvudtaget i viktväg :-(

Men, fortsätt att njuta du. Jag har hört om folk som går upp ÖVER 30 kg när de väntar barn och de blir INTE av med sin övervikt efteråt. Ät, men ät med måtta.. (det gjorde ju inte jag då förstås, men det har jag heller aldrig kunnat). Krams!

2008-11-01 @ 11:36:42
URL: http://nettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0