Helgen...

har varit helt Ok, susade fram alldeles för fort som vanligt men helt Ok ändå. Fick gjort en hel del. Datarummet står äntligen helt färdigt, eller ja det måste ju sättas upp lite datahögtalare och dras en hel del sladdar, men det är inte ett jobb för mig. Snälla bror var här och hjälpte mig att sätta upp tapeterna, jag tycker att det blev skitsnyggt på ren svenska.

I lördags var Veronica här på besök med sin söta "Klang". Tjejen och han går jättefint ihop så det är jättekul att ha fått en kompis att dela promenaderna med.  Vi käkade chips och kollade på Idol. Bra att Lars åkte hem tyckte jag. Lite deppig människa....

Och nu har jag satt mig ned och andas ut för första gången idag. Det tar på krafterna att grejja och dola.

Imorgon börjar en ny och härlig vecka... På Fredag ska jag till Dömle Herrgård med jobbet. Det bjuds på mat och andra skojigheter.Ska bli trevligt.

Nej, nu var min sista bit av "Brejken" slut så då är även skrivandet slut.... Går hand i hand det där serni...

Kommer lite bilder på helgens bravader...



Klang rivde hela lägenheten




Tjejen trött och sliten efteråt




Slipning pågår



Före bild- Datarummet


Pågående tapetsering



Antal Material förlorat: 1 st köksstol



Färdigt resultat.....Lampan ska returneras, tog för stor plats. Blir en ny mindre istället.



Mys!!


Kommentarer
Postat av: Nettizz

Vilket supermegalitet databord!!! Vad praktiskt =)Det blev ju jättesnyggt därinne! Nu vill jag också sätta tapet i min garderob (varför??) !!!

Och du, vilken jävla bortskämd hund ni har då!?! Värsta gosedjuren ifrån Ikea ju! pekar med pekfingret och ruskar menande på huvudet

2008-11-09 @ 20:27:28
URL: http://nettizz.blogg.se/
Postat av: Nettizz

Nope! Min prinsessa är INTE bortskämd...fnys



hihi

2008-11-10 @ 19:10:51
URL: http://nettizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guuud va fint det blev! Duktiga ni är!! Va det en överraskning åt Jerker?



Jag kommer til K-D nu på lör, ska på dop nämligen. Åker hem på söndag eftermiddag. Ska vi höras och planera in en date?



Kram Sis



2008-11-13 @ 17:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0