Nervös dag



Imorgon kl 07, ringer klockan....Och jag har aldrig varit gladare för att den gör det. Börjar ju äntligen  på mitt nya jobb imorgon. Det ska bli så spännande och roligt. Fast jag känner mig lika nervös och pirrig i magen som första dagen i skolan. Jag hoppas att det blir bra och att jag kommer att trivas. Men det tror jag nog. Verkar vara ett skönt gäng som jobbar där och chefen verkar hur cool som helst. Ska bli konstigt att jobba Mån-Fre 08-17 varje dag (som alla andra vanliga, dödliga människor) Jag har ju jobbat på timanställning så länge jag kan minnas så det känns lite weird. Men men det ska bli gôtt med lite struktur i vardagen och kunna planera mycket bättre. Jaja, nog om detta tjatet.

Idag var det ju mors dag, grattisgrattis kära mor...Vi var och käkade lasagne tidigare idag hos mammsen, men vi kunde inte stanna så länge, Jerker började jobba så tidigt idag, men vi hann ialla fall säga hej och äta alldeles för mycket:)
 Annars har helgen varit lugn, var iväg och firade Rikard (bilder kommer). Det var väldigt skoj, Tack Rickard & Jessica för en jättetrevlig kväll!!

Jag var ute med Tjejen förut och på vägen hem kunde jag inte motstå att knycka lite syrenkvistar från en dam längre ner på gata...hehe...det luktade sååå gott, och det gör det även nu i lägenheten...tss... (lägg märke till min fina "vas" (Falcon ölglas), upptäckte att vi inte har packat upp våra vaser än...) Det får bli en annan dag, eller år...:)

Nu ska jag gå och titta i byrån vad jag ska ha på mig imorgon hihi...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till på det nya jobbet! Kram Sandra

2008-05-25 @ 21:57:29
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Jerka

Lycka till nu älskling! Kommer gå så bra så! :)Håller tummarna

2008-05-26 @ 06:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0