Meningsfull dag



Uhhejamejjen, vilken dag! Alla ni som pluggar dag ut och dag in...Hur står ni ut?...Det var typ det värsta jag har varit med om...Och detta var bara första dagen, bara fyra Veckor kvar då:) hihi jaja jag har en hel tjock pärm hemma att plöja igenom, och sedan ska vi börja med datorn hur allt fungerar i praktiken...Men har man ett mål så känns det ju lite bättre, det är ju inget man läser bara för skojs skull om man säger så...
Men det var ändå en helt underbar dag, många trevliga tôser och pôjker som var i min grupp.

Trött som busen är jag nu, så soffan får bli min bästa kompis idag/kväll....Imorgon börjar jag klockan 08.00 till 16.00. Gud så gôtt att jobba dagtid. Sweeet!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det stämmer, du såg helt rätt! Bilden är tagen vid älven strax bredvid Netto på Råtorp. Så ja, jag bor i Karlstad.

2008-05-26 @ 19:59:13
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: nettizz

Japp, jag minns när jag började på Viasats kundtjänst/beställning. Det datasystemet var inte att leka med till en början. Men man lär sig snabbt som tur är! Alla dessa jvla fakturanummer som skulle in lite varstans...pust*. Var glad att du inte är 40+, kan vara något svårare då.

Hoppas du kommer trivas bra!!!

Kraaaaaam

2008-05-27 @ 08:20:56
URL: http://nettizz.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh jag känner igen den där pärmen. Jag har själv en sådan. Jag jobbade i telias kundtjänst innan. Tad kommandona är svåra att få in i huvudet. Vi brukade säga att man glor i klor:P (där man kollar abonnemanget och hur allt ser ut). Lycka till!

2008-05-27 @ 19:05:42
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0