Ikea

Idag började jag att jobba klockan 06:00...Inte alls roligt...Men jag kunde ha varit mycket piggare idag om det inte vore för min sambo som aldrig slutade snarka! Försökte butta bort honom ett flertal gånger, men utan framgång...
Man kan nog gå över honom med en bulldozer, han skulle inte vakna ändå...*suck*
Så vad var jag tvungen att göra vid klockan 02:00 för att få några futtiga timmars sömn...Joo, ta täcke och kudde och börja bege mig bortöver till soffan...


Nu åker jag till Ikea, det är jag väl värd!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Zznarkarn

MOAHAHAHAHAHAHA! Skönt att få sova ut någon gång... det var jag väl värd... :P

2008-01-03 @ 16:28:21
Postat av: Anonym

Haha..det är alltid lika trevligt att höra snarkningar...eller INTE!!
:)
Jag unnar dig verkligen en shoppingtur på IKEA/KRam sis

2008-01-04 @ 13:43:52
Postat av: Anonym

men va fasen har du bytt till en ordinär sida nu? vad har hänt? Kram från fisen..

2008-01-06 @ 15:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0