I packar-tagen

Ja, nu börjar det verkligen dra ihop sig till flytt, det märks inte minst här hemma. Börjar bli ganska stökigt nu. Det lättaste är packat, nu återstår bara det jobbiga...All småskit överallt som man inte vet varför man har men ändå vill ha kvar!? Och en massa småprylar som ligger överallt som inte kan kategoriseras. Det ska bli skönt den 2 Feb, när vi kommit till ro på kvällen och kan andas ut lite. Men det ska bli så roligt. Vi flyttar ju till vårt första gemensamma boende. Som är lika mycket mitt som hans. Det känns så bra! Vi har så mycket planer och så mycket man vill köpa nytt, men det får vänta lite...ska nog "bo in" oss lite först så man verkligen ser vad man behöver och inte behöver...liksom :)

Idag har jag varit & tränat, jädrigt gôtt var det, körde kondition, behlvdes efter 200grams chokladkakan igår:)
På bordet lagom till Jerker kom ´hem stod det serverat Tacopaj. Oj, va gott det var! Räcker till matlåda imorgon. Kanon!
 Idag blir det till att lägga sig itid för kl 05.00 ringer alarmet,Zzzz...
 Oj, vad jag babblar och jag känner att det börjar bli smått osammanhängande...Tror jag säger tack och hej för idag faktiskt!

Avslutar med ett kollage med tre bilder som jag har i rent tidsfördriv grejjat med i Photoshop. Tänk om man bara kunde vara lite duktigare på det så man kunde göra lite coolare grejjer.

Auf wiedersehn!

Originalbilden.

image166

image167

image168


Kommentarer
Postat av: nettizz

Ja du, packa är sååå tråkigt, men desto roligare att packa upp på det nya plejset sen när ni är på plats!!! Din klocka ringer 05 imorgon? Min ringer inte alls ;) sov gott :)

2008-01-16 @ 23:48:47
URL: http://nettizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0