I goda vänners lag.

image171
Det har varit en mycket trevlig helg. I lördags var vi hemma hoa Calle & Nettiz och det bjöds på en väldigt god spagetti o köttfärssås.  Sedan på kvällskvisten kom David och hans lilla (stora!) valp Carlos. Han ska väga ungefär 70kg, nu väger han ca 30kg.... Vi åt lite tacopaj och spelade Wii. Väldigt trevligt! På söndag så var vi hos pappa med Jessica o Richard på lunch, även där så fick vi en gôrgo köttfärssås.:) mycket köttfärs-ätande i helgen. Och nu tar jag en paus i mitt packande...Jerka har åkt till jobbet och jag är lämnad ensam hemma Buhuhuuu...fast jag har ju miin lilla bebis här hemma förstås, men hon sover ju bara .*suck* Nu ringer Jessica också,,,bäst att svara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0