Hundvakt

image207
Brorsan åkte till Åland och kvar blev Kärstin som inte ville vara själv...Vem fick ta hand om " the beast"...
Han e jättego och snäll på alla sätt och vis, men han förstår inte att han är så Stor och stark han ska ligga i soffan och är först ut sist in...hehe...jaja, min vovve fick åka till mormor för hon pallar inte trycket...Hon är lite av den lugnare sorten och börjar komma till åren då hon vill ha det "vanligt" och inte så mycket stök runt omkring sig...:)

Jerker är på bilträff ute på stan, han har fixat, polerat och installerat hela dagen så nu är nog bilen så fin den kan bli, ny högtalare också...Ojoj...:) Det ska visst komma omkring 200 bilar så det blir nog skoj. Hoppas han kör försiktigt bara...

Nej, nu ska jag inta soffläge, är helt slut efter en dag tillsammans med Kärstin...+ att det blev väldigt tyst...det är aldrig ett bra tecken...:)



Kommentarer
Postat av: liljesson

TACK!! Hade en bra dag och helgen blir lugn, både jag o sambon jobbar... ha en bra helg du oxå!! Malin

2008-04-26 @ 23:45:19
URL: http://liljesson.blogg.se
Postat av: nettizz

Haha, bilträff? Jag tycker det låter mer och mer som om gamle Jerka börjat bli raggare ? Kan det så vara fallet, månn tro?
*hihihihihi*
När fyller han år? Jag funderade på om han ville ha en skinnväst eller ett par trädojjor, vad tror du? *blink blink*

2008-04-28 @ 08:07:10
URL: http://nettizz.blogg.se
Postat av: Monki

Hej! Tack för rådet om soffan Tylösand. Va synd att den blev nersutten snabbt. Ny soffa är ju inget man köper ofta, så den vill man ju absolut ska hålla sig fräsch länge. Jag får titta på fler alternativ när det väl blir dags.
Ha det bra /Monki

2008-04-28 @ 22:00:50
URL: http://chokladnoter.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej uppdatera med en massa kort!! Dåligt tycker jag, att du inte gör det hihi.../din coola syster

2008-05-05 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0