Upp i ottan, usch!

Ja, imorgon ska jag upp tidigt som busen (för mig) halv sju ringer klockan...Ska på utbildning på jobbet, GLP-kodning som det heter. Ska bli väldigt trist när det bara är jag och kursledaren som närvarar:(
Men det kan ju vara kul att komma upp lite tidigare. Skulle ju helst vilja ha ett sju-fyra jobb men just nu så kämpar jag vidare på mitt gamla jobb. Vet inte vad jag ska bli när jag blir stor än, men det får ta den tid det tar. Onödigt att stressa fram något...Men visst, jag skulle bli otroligt glad om jag fick en Aha-upplevelse imorgon ;)
Nog om det.

Idag kom sambon hem med en stor Marabou chokladkaka...Mums, snart är den slut. :)

På torsdag ska jag nog försöka ta mig till gymet, ser faktiskt fram emot den, nästan...

Nu blir det duscha och sen blir det Nattinatti för min del...Jag kommer aldrig att somna men ändå.

Auf wiedersehn!

                                                                                       image116

Kommentarer
Postat av: Sambo

mmm det där med upp i ottan e ju aldrig skojigt. Hoppas du somnar någorlunda nu då så du inte är helt slut imorgon på kursen. Korvstoppning och trötthet är inte en bra kombination. Lycka till!

2007-11-20 @ 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0