Shoppingdag!

image103


Idag har jag varit med mammsen på Ikea (igen) i jakt efter ett soffbord, men naturligtvis så var det slut i lager. Så jag får vänta tills på Måndag. Tråkigt, men vi köpte ju naturligtvis lite annat smått & gott, bla, ett ljusfat med blockljus, som jag förhoppningsvis ska få stå på mitt nya soffbord:) Vi åkte även till Alster, till en mysig liten prylaffär, med mycket änglar och "fina" saker. Där köpte jag denna grod-ängel som min svärmor ska få. (hon tycker om grodor) Efter det gjorde vi ett stopp hos "svarta lampan" där de har mycket lampor till Mycket bra priser, jag köpte dessa fina ljuslyktor som jag inte vet vart jag ska hänga än men, de kommer nog till sin rätt någon stans, Kostade bara 40kr/st...BBBbbbilligt...Sånt gillar vi! ;)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Gud vad du kan handla!!!!

2007-11-10 @ 14:02:42
Postat av: Lekne

Vad trevligt med lite shopping!
Själv gillar jag ljus av alla de slag. Fina foton du satt ihop till detta inlägg :-)

2007-11-11 @ 11:52:13
URL: http://lekne.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0