Idol...

Nej...alltså...jag vet inte jag...Jag känner inget för denna Amanda...Känns som om det är bara jag men...Visst ett energiknippe...men lite tröttsam i längden...Orkar man lyssa på ett helt album med henne i framtiden, njaa...jag tror inte det...men smaken är väl som baken!!

Jag skulle vilja photoshopa men,  jag har bara laptopen, sambon sitter o håller stadigt o bestämt i den stationära...
vad ska jag då hitta på? Känner mig en smula rastlös, städa kanske?? Det behövs. Men vem orkar det nu? Det känns ju bara så not right...:) Äsch...jag dyker ner i min godispåse istället!! :)

Imorgon bär det ju iväg till götet o systerystrarna varav den ena blir 25 hela år. Så det ska bli så roligt, var ett tag sen jag såg henne...Men alla tar ju beslut att flytta till höger o vänster!  :)

                                                                                 /Sofia     image113

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi... :P den stationära är min... :D / sambon

2007-11-16 @ 21:49:32
Postat av: MO

Jadu, sitter själv med näven i påsen, just nu, usch jag är alldeles för glad i godis.Jag är faktiskt inte heller överförtjust i Amanda...tycker hon sjunger rätt så falskt många gånger, sen att hon är charmig, det är en annan sak, ha de, kram

2007-11-17 @ 13:02:00
URL: http://www.medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0