Finast!

image86
image87

Jerker var ute på halabaloo igår, och så här fin var han då. Nu är klockan 12:29 och han sover fortfarande....:) Jag tror inte han kommer att må så där tipptopp idag....

Nu ska jag iväg till bergvik, o köpa sådana där långa strumpor som "alla" har när de har stövlar, jag lovade mig själv att jag inte skulle "gå på" denna helt onödiga klädesplagg, men nu har jag trillat dit...än en gång...*suck* men det är faktiskt ganska snyggt....har man ju såklart blivit "lurad" att tro eftersom "alla" går omkring idet...o ja då måste det ju vara snyggt...Men whatever...det är väl kul att köpaonödiga prylar...fast jag ska faktiskt försöka få mig ett par tjocka vantar också...för nu tror jag bestämt att vinterna är på väg med stora steg:)

Efter bergvik, ska jag åka o heja på brorsonen när han spelar innebandy. Det ska bli kul.

Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0