Bio-mys i höstmörkret

Idag har vi varit barnvakt åt Julia en liten stund, köpte lördagsgodis och var på lekparken där även favvo-farbror Mikael dök upp.

Sedan gjorde vi nog inte så värst mycket mer.
Men ikväll så var mammsen & jag på bio, det var mysigt. Var så längesedan jag var på bio. Vi såg "Solstorm" Med Isabella Scorupco, Mikael Persbrandt och Jakob Eklund. Bra att det läggs lite krut och budget på svenska filmer, som brukar vara ganska "B" i mitt tycke & smak. Men i den här filmen kändes det lite "proffsigare" på något sätt. Helt ok film, väldigt spännande i slutet då säcken skulle knytas ihop. En sån där film där man sitter hela tiden och upprepar " Jo, men han är nog mördaren, därför, därför" typ tusen gånger innan man till slut får reda på hur saker och ting ligger till, pch då utbrister i ett "Nej!, men jaha, okeeeej, var det han!?" =)
Isabella spelar stundtals väldigt bra men ibland så är hon verkligen inte bra. Mikael hade inte en så många repliker, han var mest allmänt Psycho och konstig. (han spelar en sektmedlem)


image83
image82

Nej, nu ska jag spela lite wii. Jerker har fixat ett nytt spel, tillägnat *mig* :) det är askul. Spelade det mycket på Robins playstation, men nu finns det alltså på wii. Ett stort plus som gör det mycket roligare är att rösterna är på svenska. "Crash of the titans" heter det. Mycket roligt! Rekommenderas!

image84
image85


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjaaa...vi var på förhandsvisningen på den filmen...älskar ju svenska filmer! :) Och denna var riktigt bra den med...har precis köpt en pocket av Åsa Larsson som jag ska rysa mig igenom...jasså hur ändrar man då? Din lilla spelerska!! Jamen brunt med röda slingor då..annars så tycker jag du ska ha rött nu på vinterhalvåret och blont till sommaren...
:)/sis

2007-11-04 @ 00:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0